7.07.2006

reVOX Artist:Diamond Doggie










Dancer.Vocal.Rapper
Artist Name:Diamond Doggie
Style:HipHop.House.Freestyle
List:演出經驗豐富的年輕專業舞者!

7 則留言:

匿名 提到...

這是我嗎?
有點像耶~

匿名 提到...

這一切都是幻覺...
嚇不倒我的...

匿名 提到...

因為你太美了~~我不相信這世界上有人比林志玲還漂亮!!這是幻覺~~~

匿名 提到...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

匿名 提到...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

匿名 提到...

Thanks everybody the support!
We are the best~

匿名 提到...

照片那個人好像我一個朋友噢[!]
哈哈哈哈*
不然咱們當個朋友好了,
有機會我介紹小韻給妳認識^^
哈哈哈哈*